Essen Motor Show 2012- AC Schnitzer újdonságok
Nézzük az újdonságokat:
AC Schnitzer MINI Raptor
Nem véletlen a névválasztás, a kisautóban ezúttal tényleg egy félelmetes ragadozó lakozik. A prototípus mellett egy dicsőségtáblát találhatunk, amelyen a MINI Raptor Hockenheimben elért időeredménye szerepel. Valami egészen elképesztő, 1:10:87, elsőre nem mond semmit, de ha megnézzük a versenytársakat:
Pagani Zonda F- 1:10:8
És akik már csak hátulról követik ezt az egyedi AC Schnitzer MINI-t:
Lamborghini Gallardo Superleggera- 1:10:9,
Porsche 911 Turbo- 1:10:9,
Ferrari 599 GTB Fiorano. 1:12:00.
Az AC Schnitzer MINI Raptor minden idők leggyorsabb, utcai használatra is alkalmas MINI-je!
AC Schnitzer BMW M135i
Nem kell sok idő és a MINI-től egy másik érdekes autóhoz húz a tekintetünk. A BMW 1M-ről ismerős egyedi narancssárga színű autó a BMW új 1-es szériájának legerősebb képviselője. BMW M135i! Bár a 320 lóerő/ 450 Nm teljesítmény önmagában sem kevés, az AC Schnitzer egy kicsit tovább paprikázta ezt a nem mindennapi modellt. Kívülről egyből szembetűnnek a finom optikai módosítások, első lökhárító toldatok, az AC Schnitzer védjegyévé vált króm légbeömlőrács, illetve a hátsó tetőspoiler. Az AC Schnitzer nem volt maradéktalanul megelégedve a gyári kipufogó hangjával sem, ezért egy teljesen új rendszert készített, ami hozzájárul, hogy a 3 literes, soros 6 hengeres motor a lehető legszebben szólaljon meg. A 4 végződés tudatosítja a mögöttünk haladókban, itt nem a 114i variánsról van szó. Hogy ez mennyire igaz, az akkor derül csak ki, amikor ránézünk a teljesítményadatokra: 360 lóerő/ 520 Nm az újraprogramozott vezérlőelektronikával. Az autó gyorsulásáról sokat elárul az a tény, hogy több mint 3 másodperc az előnye 80 km/h-ról 200 km/h-ig. Ez durván 40 méter, vagyis egy ilyen gyorsítás alkalmával majdnem 10 autóhossz nyerhető! Felnikérdésben is otthon van az AC Schnitzer és akár 20” nagyságú felnit is választhatunk szeretett 1-es BMW-nkre.
![]() |
![]() |
AC Schnitzer BMW 328i Touring M-csomag (F31)
Az AC Schnitzer másik, BMW-re szánt újdonsága, hogy az új 3-as sorozat esetében már nem csak a sima, hanem az M-csomagos F31 autókhoz is választhatunk kiegészítő aerodinamikai elemeket. Az 1-es BMW-hez hasonlóan itt is az első lökhárítót érte a legnagyobb változás, a hátsó tető spoiler pedig ténylegesen is besegít a nagyobb leszorítóerő termelésébe. Az AC Schnitzer ültetőrugók a felszerelt 20”-os felnikkel együtt igazán sportos képet eredményeznek. A krómozott AC Schnitzer Racing kipufogó végződések pedig minden egyes motorváltozathoz megrendelhetők, legyen az Limousine vagy Touring. A kiállított autó másik érdekessége az új 2 literes turbo motor, amelynek gyári teljesítményét egy Tuning-box segítségével az AC Schnitzer 245 lóerőről 294 lóerőre növelte, a nyomaték pedig 350 Nm-ről 420 Nm-re ugrott.
![]() |
![]() |
további hírek

































Oldalak