V8-as sporthangzás egy dízelautónak? A prémium hanggenerátorral segíthetünk!
2020. June 4.
Kifejezetten gyakori probléma ügyfeleink között, hogy egy papíron erőteljes, lóerőben és nyomatékban gazdag dízelmotorhoz nem tartozik olyan sportos kipufogóhang, mint azt a tulajdonosok a vezetési élmény alapján elvárnák.
Nagyon sokan hajlamosak ilyenkor elkeseredni, hiszen hiába dübörög alattuk egy 2-300 lóerős motor, az valamiért magasabb fordulatszámon sem akar életre kelni. Márpedig aki megteheti, hogy egy ilyen erőteljes és sportos járművet vásárol magának, az értelemszerűen elvárja azt is, hogy egy-egy nagyobb gázadásra hangot kapjon ez a teljesítmény. Mivel ebben a kategóriában kifejezetten drága modellekről beszélünk, ezért rengetegen inkább beletörődnek ebbe a hiányosságba, mert nem szeretnék módosítani a gyári kipufogórendszert, netán egy olyan olcsó sportdobot tenni az autóra, ami egyrészt elcsúfítja a végeredményt, másrészt pedig hosszabb utazások során egyenesen az őrületbe kergetheti az utasokat a folyamatos bömbölésével.

A hanggenerátor a tökéletes alternatíva
A fenti problematika esetén szoktuk ügyfeleink figyelmébe ajánlani a hanggenerátort, mely sokak számára egy még ismeretlen vagy futurisztikus megoldásnak tűnik, pedig jelenleg az egyetlen ismert módja annak, hogy a gyári kipufogórendszer módosítása nélkül drasztikusan befolyásolhassuk egy autó hangját. Segítségével még egy dízelautónak is olyan V8-as sporthangzást adhatunk, amit nem kizárt, hogy korábban csak a televízióban vagy videojátékokban hallhattunk. Segítségével gázadásra valóban életre kel az autó, és az addig a motorháztető alatt meglapult lóerők egy csapásra elszabadulnak, így egyetlen gázfröccs elegendő ahhoz, hogy felhívjuk magunkra a figyelmet.

Mi az a hanggenerátor és miért előnyös?
A hanggenerátor egy olyan aktív kiegészítő, mely az autó gyári kipufogórendszeréhez csatlakozik, tehát a legnagyobb előnye, hogy felszerelésekor nem kerülnek módosításra az eredeti dobok és csővezetékek, sőt a kiegészítő elektronika is csak bővíti az autó CAN-BUS rendszerét, de az ECU, vagyis a gépkocsi gyári vezérlőegysége és szoftvere sem kerül felülírásra. Összességében tehát egy opcionális kiegészítőről van szó, amivel a tulajdonos saját maga befolyásolhatja a gépjármű hangját.

Mindezt ráadásul nagyon egyszerűen, hiszen a hanggenerátort a kapcsolódó Android- vagy iOS-applikáció által akár a saját okostelefonunkról is könnyedén működésre bírhatjuk, illetve módosíthatjuk a hangját, ha készülékünket Bluetooth-kapcsolaton keresztül összehangoltuk a modullal. Ilyen esetben a hangerőtől kezdve, a hangszínig bezárólag szinte mindent szabadon kalibrálhatunk, vagyis nemcsak az előre rögzített hangzások közül válogathatunk, hanem teljesen saját hangot is adhatunk autónknak.

Külön kiemelendő továbbá, hogy ez a hang nemcsak bármikor, akár menet közben is módosítható – bizonyos modelleknél a vezetési mód változtatásával együtt alakul –, de egyetlen gombnyomással elérhető a kényelmi funkciója, aminek használatával az alaphangot kikapcsoljuk és csak nagyobb gázadásokra adja le a sportos hangot a generátor. Kifejezetten optimális ez abban az esetben, ha gyakran utazunk hosszabb útra a családdal, és autópályán is használjuk a járművet, hiszen hosszabb távon senki sem szeretne bömbölő sporthanggal közlekedni.
Melyik hanggenerátor típust válasszam?
Miután megismerkedtek a hanggenerátor bődületes képességeivel, ügyfeleink között gyakori kérdés, hogy melyiket válasszák a kínálatunkban elérhető négy típus közül? A választ az esetek többségében mindig az határozza meg, hogy az illető milyen autóra szeretne hangmodult szereltetni, hiszen a négyféle alternatíva közül az első kettőt (Pro és Extended) legfeljebb régebbi, olcsóbb modellekre ajánljuk, hiszen aki meg tudott vásárolni magának például egy Audi SQ5-ös modellt, annak egyszerűen nem szabad az alaptípusok között válogatnia.

Ennek az oka leginkább az, hogy minimális árkülönbséget tapasztalhatunk az említett változatok, valamint a Premium és a Premium Extra megoldások között ahhoz képest, hogy mekkora tudást, és mennyivel realisztikusabb hangot, illetve több beállítási lehetőséget kapunk cserébe. Ennél a két típusnál ugyanis autónk tényleg teljesen új karaktert, új arcot, igazán bődületes hangot kap, amivel bárkit lemoshatunk majd a pályáról, elegendő lesz egyetlen kövér gázadás hozzá.

Hogy miért a Premium hanggenerátor?
Mert képes arra, hogy tíz különféle, előre beállított motorhang közül válogassunk – köztük az Audi és a Maserati alaphangot is tartalmazza –, miközben a telefonos alkalmazással akár tovább finomíthatjuk az alaphangzásokat, és hat saját hangfájlt is elmenthetünk magunknak. Mindezt sokkal realisztikusabb és hangzatosabb formában kapjuk, mint az alaptípus esetében, méghozzá olyan extrákkal, mint a kényelmi funkció – csak nagyobb gázadásra jelentkezik a sportos hang –, vagy a visszadurrogás funkció, amivel még tovább növelhetjük a hangzás realisztikusságát. A Premium Extra hanggenerátorhoz ráadásul még extra hangerő is társul, hogy valóban fülsüketítő bömbölés törhessen elő a kipufogóból!
Nagyon sokan hajlamosak ilyenkor elkeseredni, hiszen hiába dübörög alattuk egy 2-300 lóerős motor, az valamiért magasabb fordulatszámon sem akar életre kelni. Márpedig aki megteheti, hogy egy ilyen erőteljes és sportos járművet vásárol magának, az értelemszerűen elvárja azt is, hogy egy-egy nagyobb gázadásra hangot kapjon ez a teljesítmény. Mivel ebben a kategóriában kifejezetten drága modellekről beszélünk, ezért rengetegen inkább beletörődnek ebbe a hiányosságba, mert nem szeretnék módosítani a gyári kipufogórendszert, netán egy olyan olcsó sportdobot tenni az autóra, ami egyrészt elcsúfítja a végeredményt, másrészt pedig hosszabb utazások során egyenesen az őrületbe kergetheti az utasokat a folyamatos bömbölésével.

A hanggenerátor a tökéletes alternatíva
A fenti problematika esetén szoktuk ügyfeleink figyelmébe ajánlani a hanggenerátort, mely sokak számára egy még ismeretlen vagy futurisztikus megoldásnak tűnik, pedig jelenleg az egyetlen ismert módja annak, hogy a gyári kipufogórendszer módosítása nélkül drasztikusan befolyásolhassuk egy autó hangját. Segítségével még egy dízelautónak is olyan V8-as sporthangzást adhatunk, amit nem kizárt, hogy korábban csak a televízióban vagy videojátékokban hallhattunk. Segítségével gázadásra valóban életre kel az autó, és az addig a motorháztető alatt meglapult lóerők egy csapásra elszabadulnak, így egyetlen gázfröccs elegendő ahhoz, hogy felhívjuk magunkra a figyelmet.

Mi az a hanggenerátor és miért előnyös?
A hanggenerátor egy olyan aktív kiegészítő, mely az autó gyári kipufogórendszeréhez csatlakozik, tehát a legnagyobb előnye, hogy felszerelésekor nem kerülnek módosításra az eredeti dobok és csővezetékek, sőt a kiegészítő elektronika is csak bővíti az autó CAN-BUS rendszerét, de az ECU, vagyis a gépkocsi gyári vezérlőegysége és szoftvere sem kerül felülírásra. Összességében tehát egy opcionális kiegészítőről van szó, amivel a tulajdonos saját maga befolyásolhatja a gépjármű hangját.

Mindezt ráadásul nagyon egyszerűen, hiszen a hanggenerátort a kapcsolódó Android- vagy iOS-applikáció által akár a saját okostelefonunkról is könnyedén működésre bírhatjuk, illetve módosíthatjuk a hangját, ha készülékünket Bluetooth-kapcsolaton keresztül összehangoltuk a modullal. Ilyen esetben a hangerőtől kezdve, a hangszínig bezárólag szinte mindent szabadon kalibrálhatunk, vagyis nemcsak az előre rögzített hangzások közül válogathatunk, hanem teljesen saját hangot is adhatunk autónknak.

Külön kiemelendő továbbá, hogy ez a hang nemcsak bármikor, akár menet közben is módosítható – bizonyos modelleknél a vezetési mód változtatásával együtt alakul –, de egyetlen gombnyomással elérhető a kényelmi funkciója, aminek használatával az alaphangot kikapcsoljuk és csak nagyobb gázadásokra adja le a sportos hangot a generátor. Kifejezetten optimális ez abban az esetben, ha gyakran utazunk hosszabb útra a családdal, és autópályán is használjuk a járművet, hiszen hosszabb távon senki sem szeretne bömbölő sporthanggal közlekedni.
Melyik hanggenerátor típust válasszam?
Miután megismerkedtek a hanggenerátor bődületes képességeivel, ügyfeleink között gyakori kérdés, hogy melyiket válasszák a kínálatunkban elérhető négy típus közül? A választ az esetek többségében mindig az határozza meg, hogy az illető milyen autóra szeretne hangmodult szereltetni, hiszen a négyféle alternatíva közül az első kettőt (Pro és Extended) legfeljebb régebbi, olcsóbb modellekre ajánljuk, hiszen aki meg tudott vásárolni magának például egy Audi SQ5-ös modellt, annak egyszerűen nem szabad az alaptípusok között válogatnia.

Ennek az oka leginkább az, hogy minimális árkülönbséget tapasztalhatunk az említett változatok, valamint a Premium és a Premium Extra megoldások között ahhoz képest, hogy mekkora tudást, és mennyivel realisztikusabb hangot, illetve több beállítási lehetőséget kapunk cserébe. Ennél a két típusnál ugyanis autónk tényleg teljesen új karaktert, új arcot, igazán bődületes hangot kap, amivel bárkit lemoshatunk majd a pályáról, elegendő lesz egyetlen kövér gázadás hozzá.

Hogy miért a Premium hanggenerátor?
Mert képes arra, hogy tíz különféle, előre beállított motorhang közül válogassunk – köztük az Audi és a Maserati alaphangot is tartalmazza –, miközben a telefonos alkalmazással akár tovább finomíthatjuk az alaphangzásokat, és hat saját hangfájlt is elmenthetünk magunknak. Mindezt sokkal realisztikusabb és hangzatosabb formában kapjuk, mint az alaptípus esetében, méghozzá olyan extrákkal, mint a kényelmi funkció – csak nagyobb gázadásra jelentkezik a sportos hang –, vagy a visszadurrogás funkció, amivel még tovább növelhetjük a hangzás realisztikusságát. A Premium Extra hanggenerátorhoz ráadásul még extra hangerő is társul, hogy valóban fülsüketítő bömbölés törhessen elő a kipufogóból!
további hírek
2021. october 19.
BMW M4 G82 tuning az AC Schnitzer-től
Nem kérdés, hogy az M-es jelzéssel ellátott autók fejlesztése jelenti a legnagyobb kihívást tuning szempontjából, ...
2021. september 27.
2021 Mercedes S-Class (W223) tuning a Brabus-tól és a Mansory-tól
Ismét kitett magáért a Mercedes, akik a legújabb S-osztállyal újabb szintre emelték a luxuskategóriás ...
2021. september 15.
Akrapovic újdonságok 2021 első felében
A szlovén Akrapovič a tuning kipufogók világában az egyik legismertebb gyártó, akik 1990 óta biztosítanak elragadó ...
2021. june 04.
PowerControl chiptuning: német precizitás akár 30 százalékos teljesítménynövekedéssel
A minőségi és biztonságos motortuning világában a DTE Systems neve hatalmas népszerűségnek örvend, ami nem ...
2021. may 27.
RaceChip GTS Black bemutató, ha egy testre szabható chiptuningot szeretnénk
A teljesítménynövelő megoldások kapcsán a chiptuning mindig is a legjobb alternatívát jelentette az ...
2020. june 16.
Akrapovic újdonságok - 2020
Ezek az Akrapovic legfontosabb 2020-as újdonságai
A szlovén Akrapovic a korábbi évekhez hasonlóan idén is ...
2020. june 04.
V8-as sporthangzás egy dízelautónak? A prémium hanggenerátorral segíthetünk!
Kifejezetten gyakori probléma ügyfeleink között, hogy egy papíron erőteljes, lóerőben és nyomatékban gazdag ...
2020. june 02.
A Brabus tuningcsomagjával 365 lóerőt adhatunk egy Mercedes AMG A35-nek
A Brabus tuningcsomagjával 365 lóerőt adhatunk egy Mercedes AMG A35-nek
Tavaly decemberben a Brabus egy átfogó ...
2020. may 29.
A professzionális motortuning lehetőségei
Még a prémium kategóriás személyautók többségére is jellemző, hogy olyan paraméterekkel gördülnek le a ...
2020. may 27.
Porsche 992 Techart: még több erő, még sportosabb megjelenés egy csomagban!
Egy rendkívül átfogó tuningcsomagot tett elérhetővé a Porsche 911 legújabb generációjához a Techart, mely ...
2020. march 20.
Hanggenerátor - minden amit 2020-ban tudni kell
Általános problémának tekinthető a mai nagy teljesítményű gépjárművek többségénél, hogy bár gázadásra jól ...
2020. january 21.
BMW X3M tuning - AC Schnitzer
Nem tétlenkedik az AC Schnitzer és az eddigi egyik legérdekesebb M-es BMW-t vették kezelésbe. Az új BMW ...