V8-as sporthangzás egy dízelautónak? A prémium hanggenerátorral segíthetünk!
2020. június 4.
Kifejezetten gyakori probléma ügyfeleink között, hogy egy papíron erőteljes, lóerőben és nyomatékban gazdag dízelmotorhoz nem tartozik olyan sportos kipufogóhang, mint azt a tulajdonosok a vezetési élmény alapján elvárnák.
Nagyon sokan hajlamosak ilyenkor elkeseredni, hiszen hiába dübörög alattuk egy 2-300 lóerős motor, az valamiért magasabb fordulatszámon sem akar életre kelni. Márpedig aki megteheti, hogy egy ilyen erőteljes és sportos járművet vásárol magának, az értelemszerűen elvárja azt is, hogy egy-egy nagyobb gázadásra hangot kapjon ez a teljesítmény. Mivel ebben a kategóriában kifejezetten drága modellekről beszélünk, ezért rengetegen inkább beletörődnek ebbe a hiányosságba, mert nem szeretnék módosítani a gyári kipufogórendszert, netán egy olyan olcsó sportdobot tenni az autóra, ami egyrészt elcsúfítja a végeredményt, másrészt pedig hosszabb utazások során egyenesen az őrületbe kergetheti az utasokat a folyamatos bömbölésével.

A hanggenerátor a tökéletes alternatíva
A fenti problematika esetén szoktuk ügyfeleink figyelmébe ajánlani a hanggenerátort, mely sokak számára egy még ismeretlen vagy futurisztikus megoldásnak tűnik, pedig jelenleg az egyetlen ismert módja annak, hogy a gyári kipufogórendszer módosítása nélkül drasztikusan befolyásolhassuk egy autó hangját. Segítségével még egy dízelautónak is olyan V8-as sporthangzást adhatunk, amit nem kizárt, hogy korábban csak a televízióban vagy videojátékokban hallhattunk. Segítségével gázadásra valóban életre kel az autó, és az addig a motorháztető alatt meglapult lóerők egy csapásra elszabadulnak, így egyetlen gázfröccs elegendő ahhoz, hogy felhívjuk magunkra a figyelmet.

Mi az a hanggenerátor és miért előnyös?
A hanggenerátor egy olyan aktív kiegészítő, mely az autó gyári kipufogórendszeréhez csatlakozik, tehát a legnagyobb előnye, hogy felszerelésekor nem kerülnek módosításra az eredeti dobok és csővezetékek, sőt a kiegészítő elektronika is csak bővíti az autó CAN-BUS rendszerét, de az ECU, vagyis a gépkocsi gyári vezérlőegysége és szoftvere sem kerül felülírásra. Összességében tehát egy opcionális kiegészítőről van szó, amivel a tulajdonos saját maga befolyásolhatja a gépjármű hangját.

Mindezt ráadásul nagyon egyszerűen, hiszen a hanggenerátort a kapcsolódó Android- vagy iOS-applikáció által akár a saját okostelefonunkról is könnyedén működésre bírhatjuk, illetve módosíthatjuk a hangját, ha készülékünket Bluetooth-kapcsolaton keresztül összehangoltuk a modullal. Ilyen esetben a hangerőtől kezdve, a hangszínig bezárólag szinte mindent szabadon kalibrálhatunk, vagyis nemcsak az előre rögzített hangzások közül válogathatunk, hanem teljesen saját hangot is adhatunk autónknak.

Külön kiemelendő továbbá, hogy ez a hang nemcsak bármikor, akár menet közben is módosítható – bizonyos modelleknél a vezetési mód változtatásával együtt alakul –, de egyetlen gombnyomással elérhető a kényelmi funkciója, aminek használatával az alaphangot kikapcsoljuk és csak nagyobb gázadásokra adja le a sportos hangot a generátor. Kifejezetten optimális ez abban az esetben, ha gyakran utazunk hosszabb útra a családdal, és autópályán is használjuk a járművet, hiszen hosszabb távon senki sem szeretne bömbölő sporthanggal közlekedni.
Melyik hanggenerátor típust válasszam?
Miután megismerkedtek a hanggenerátor bődületes képességeivel, ügyfeleink között gyakori kérdés, hogy melyiket válasszák a kínálatunkban elérhető négy típus közül? A választ az esetek többségében mindig az határozza meg, hogy az illető milyen autóra szeretne hangmodult szereltetni, hiszen a négyféle alternatíva közül az első kettőt (Pro és Extended) legfeljebb régebbi, olcsóbb modellekre ajánljuk, hiszen aki meg tudott vásárolni magának például egy Audi SQ5-ös modellt, annak egyszerűen nem szabad az alaptípusok között válogatnia.

Ennek az oka leginkább az, hogy minimális árkülönbséget tapasztalhatunk az említett változatok, valamint a Premium és a Premium Extra megoldások között ahhoz képest, hogy mekkora tudást, és mennyivel realisztikusabb hangot, illetve több beállítási lehetőséget kapunk cserébe. Ennél a két típusnál ugyanis autónk tényleg teljesen új karaktert, új arcot, igazán bődületes hangot kap, amivel bárkit lemoshatunk majd a pályáról, elegendő lesz egyetlen kövér gázadás hozzá.

Hogy miért a Premium hanggenerátor?
Mert képes arra, hogy tíz különféle, előre beállított motorhang közül válogassunk – köztük az Audi és a Maserati alaphangot is tartalmazza –, miközben a telefonos alkalmazással akár tovább finomíthatjuk az alaphangzásokat, és hat saját hangfájlt is elmenthetünk magunknak. Mindezt sokkal realisztikusabb és hangzatosabb formában kapjuk, mint az alaptípus esetében, méghozzá olyan extrákkal, mint a kényelmi funkció – csak nagyobb gázadásra jelentkezik a sportos hang –, vagy a visszadurrogás funkció, amivel még tovább növelhetjük a hangzás realisztikusságát. A Premium Extra hanggenerátorhoz ráadásul még extra hangerő is társul, hogy valóban fülsüketítő bömbölés törhessen elő a kipufogóból!
Nagyon sokan hajlamosak ilyenkor elkeseredni, hiszen hiába dübörög alattuk egy 2-300 lóerős motor, az valamiért magasabb fordulatszámon sem akar életre kelni. Márpedig aki megteheti, hogy egy ilyen erőteljes és sportos járművet vásárol magának, az értelemszerűen elvárja azt is, hogy egy-egy nagyobb gázadásra hangot kapjon ez a teljesítmény. Mivel ebben a kategóriában kifejezetten drága modellekről beszélünk, ezért rengetegen inkább beletörődnek ebbe a hiányosságba, mert nem szeretnék módosítani a gyári kipufogórendszert, netán egy olyan olcsó sportdobot tenni az autóra, ami egyrészt elcsúfítja a végeredményt, másrészt pedig hosszabb utazások során egyenesen az őrületbe kergetheti az utasokat a folyamatos bömbölésével.

A hanggenerátor a tökéletes alternatíva
A fenti problematika esetén szoktuk ügyfeleink figyelmébe ajánlani a hanggenerátort, mely sokak számára egy még ismeretlen vagy futurisztikus megoldásnak tűnik, pedig jelenleg az egyetlen ismert módja annak, hogy a gyári kipufogórendszer módosítása nélkül drasztikusan befolyásolhassuk egy autó hangját. Segítségével még egy dízelautónak is olyan V8-as sporthangzást adhatunk, amit nem kizárt, hogy korábban csak a televízióban vagy videojátékokban hallhattunk. Segítségével gázadásra valóban életre kel az autó, és az addig a motorháztető alatt meglapult lóerők egy csapásra elszabadulnak, így egyetlen gázfröccs elegendő ahhoz, hogy felhívjuk magunkra a figyelmet.

Mi az a hanggenerátor és miért előnyös?
A hanggenerátor egy olyan aktív kiegészítő, mely az autó gyári kipufogórendszeréhez csatlakozik, tehát a legnagyobb előnye, hogy felszerelésekor nem kerülnek módosításra az eredeti dobok és csővezetékek, sőt a kiegészítő elektronika is csak bővíti az autó CAN-BUS rendszerét, de az ECU, vagyis a gépkocsi gyári vezérlőegysége és szoftvere sem kerül felülírásra. Összességében tehát egy opcionális kiegészítőről van szó, amivel a tulajdonos saját maga befolyásolhatja a gépjármű hangját.

Mindezt ráadásul nagyon egyszerűen, hiszen a hanggenerátort a kapcsolódó Android- vagy iOS-applikáció által akár a saját okostelefonunkról is könnyedén működésre bírhatjuk, illetve módosíthatjuk a hangját, ha készülékünket Bluetooth-kapcsolaton keresztül összehangoltuk a modullal. Ilyen esetben a hangerőtől kezdve, a hangszínig bezárólag szinte mindent szabadon kalibrálhatunk, vagyis nemcsak az előre rögzített hangzások közül válogathatunk, hanem teljesen saját hangot is adhatunk autónknak.

Külön kiemelendő továbbá, hogy ez a hang nemcsak bármikor, akár menet közben is módosítható – bizonyos modelleknél a vezetési mód változtatásával együtt alakul –, de egyetlen gombnyomással elérhető a kényelmi funkciója, aminek használatával az alaphangot kikapcsoljuk és csak nagyobb gázadásokra adja le a sportos hangot a generátor. Kifejezetten optimális ez abban az esetben, ha gyakran utazunk hosszabb útra a családdal, és autópályán is használjuk a járművet, hiszen hosszabb távon senki sem szeretne bömbölő sporthanggal közlekedni.
Melyik hanggenerátor típust válasszam?
Miután megismerkedtek a hanggenerátor bődületes képességeivel, ügyfeleink között gyakori kérdés, hogy melyiket válasszák a kínálatunkban elérhető négy típus közül? A választ az esetek többségében mindig az határozza meg, hogy az illető milyen autóra szeretne hangmodult szereltetni, hiszen a négyféle alternatíva közül az első kettőt (Pro és Extended) legfeljebb régebbi, olcsóbb modellekre ajánljuk, hiszen aki meg tudott vásárolni magának például egy Audi SQ5-ös modellt, annak egyszerűen nem szabad az alaptípusok között válogatnia.

Ennek az oka leginkább az, hogy minimális árkülönbséget tapasztalhatunk az említett változatok, valamint a Premium és a Premium Extra megoldások között ahhoz képest, hogy mekkora tudást, és mennyivel realisztikusabb hangot, illetve több beállítási lehetőséget kapunk cserébe. Ennél a két típusnál ugyanis autónk tényleg teljesen új karaktert, új arcot, igazán bődületes hangot kap, amivel bárkit lemoshatunk majd a pályáról, elegendő lesz egyetlen kövér gázadás hozzá.

Hogy miért a Premium hanggenerátor?
Mert képes arra, hogy tíz különféle, előre beállított motorhang közül válogassunk – köztük az Audi és a Maserati alaphangot is tartalmazza –, miközben a telefonos alkalmazással akár tovább finomíthatjuk az alaphangzásokat, és hat saját hangfájlt is elmenthetünk magunknak. Mindezt sokkal realisztikusabb és hangzatosabb formában kapjuk, mint az alaptípus esetében, méghozzá olyan extrákkal, mint a kényelmi funkció – csak nagyobb gázadásra jelentkezik a sportos hang –, vagy a visszadurrogás funkció, amivel még tovább növelhetjük a hangzás realisztikusságát. A Premium Extra hanggenerátorhoz ráadásul még extra hangerő is társul, hogy valóban fülsüketítő bömbölés törhessen elő a kipufogóból!
további hírek
2025. október 07.
Karbonozás tudnivalók
Karbonozás – mikor, hogyan, mennyire látványos?
A karbon az autótuning világában igazi státuszszimbólummá vált. ...
2025. szeptember 23.
Válassz kipufogórendszert
Hogyan válassz kipufogórendszert prémiumautódhoz?
Egy prémiumautó tulajdonosának a vezetési élmény több mint ...
2025. szeptember 19.
Chiptuning vs Tuningbox
Chiptuning vs Tuningbox két út a nagyobb teljesítmény felé
Az autótulajdonosok körében mindig is központi ...
2025. szeptember 09.
Performmaster AMG motortuning
Performmaster PEC motortuning – az AMG tuning új szintje
A motortuning piacán rengeteg tuningbox létezik, de a ...
2025. augusztus 22.
Mansory tuning a Tesla Cybertruckhoz
Extrém luxus és brutalitás: Mansory tuning a Tesla Cybertruckhoz
A világ egyik legmegosztóbb járműve, a Tesla ...
2025. július 17.
AC Schnitzer tuning az új G90, G99 BMW M5 típushoz
G90, G99 BMW M5 AC Schnitzer tuningcsomag
Az AC Schnitzer legújabb tuningcsomagja a G90 és G99 BMW M5 modellekhez ...
2025. március 10.
AC Schnitzer új BMW X2 tuningprogramja
AC Schnitzer bemutatja az új BMW X2 (U10) tuningprogramját
A prémium tuning világában az AC Schnitzer neve ...
2025. február 24.
Milltek kipufogórendszerek
Milltek kipufogórendszerek már a Premium Car Design kínálatában!
A teljesítménynövelés és a prémium ...
2025. február 20.
AC Schnitzer motorkerékpár tuning
AC Schnitzer motorkerékpár tuning – Teljesítmény és exkluzivitás egyensúlyban
Az AC Schnitzer neve ...
2025. január 28.
Az Akrapovic egyedi kipufogóvégei
Az Akrapovic egyedi kipufogóvégei – A részletekben rejlő tökéletesség
Az autóiparban az Akrapovič neve ...
2025. január 28.
LARTE Design Mercedes-AMG GLE 63 S Coupé
LARTE Design: A Mercedes-AMG GLE 63 S Coupé új szintre emelése
A Mercedes-AMG GLE 63 S Coupé önmagában is ...
2025. január 23.
A hátsó szárnyak szerepe
A hátsó szárnyak szerepe a tuning világában – Funkció és dizájn tökéletes összhangban
A hátsó ...





























Oldalak