Akrapovic újdonságok 2023
2023. június 22.
Partnerünk, a szlovén Akrapovic 2023-ban is rengeteg újdonsággal készült. A már több, mint 1800 főt fogalkoztató kipufogóspecialista két külön gyárban gyártja folyamatosan a legprofesszionálisabb titán sportkipufogókat. Misem bizonyítja jobban azt az egyedülálló technológiai tudást és anyaghasználatot, mint, hogy más a Bentley, Lamborghini és a Porsche is az Akrapovic céggel gyártatja a gyári titán sportkipufogókat. Az elmúlt évtizedekben megálmodott irány, a mai napig érvényes kipufogóik vonatkozásában: Egyedi design, kisebb súly, nagyobb teljesítmény, erőteljes, öblös hangzás. Versenytechnológia utcai használatra.

Audi RS3 (8Y)
Az Akrapovic titán kipufogórendszere az RS3-as esetében is azt a magas színvonalat hozza, ami a többi kipufogójukat is jellemezni szokta. A gyári leömlőhöz tökéletesen illeszkedő kipufogónak igazán vérpezsdítő hangja van. A 44%-kal kisebb súly, a több, mint 10 lóerős teljesítménytöbblet és az erőteljesebb hangzás (a gyri kipufogóhoz képest) , sokkal izgalmasabbá teszi az RS3-as modellt. Az opcionális Akrapovic Sound Kit segítségével pedig magunk döjnthetjük el, hogy mikor legyen halkabb vagy éppen hangosabb titán sportkipufogónk.

BMW M240i (G42)
Az új BMW M240i nagyon dögösre sikeredett. Gyönyörű vonalak, erős sorhatos motor. Egy valami viszont nagyon hiányzik, a hang. Ezen segít az Akrapovic Slip-On Line titán, dupla szelepes, carbon véges sportkipufogója. A hodály méretű hátsó dobot az Akrapovic egy lényegesen kisebbre cseréli, aminek nem csak optikailag van nagy jelentősége, hanem a kisebb ellenállás miatt a kipufogógáz is könyebben és gyorsabban tud ürülni a rendszerből. A hanghatás nagyon meggyőző a gyári változathoz képest. Olyan hangja van, amilyet egyébként is gondolnánk egy közel 400 lóerős autóhoz. A kipufogó természetesen homologizált, tehát legálisan használható az EU területén.

BMW M3/ M4 (G80/ G82)
Az Akrapovic sportkipufogója évek óta nagy sikernek örvend az M3/M4 vonatkozásában. Itthon Magyarországon is jelentős részét adja az eladásoknak a Slip-On Line típus. Kipufogó fronton idén nincs változás, a carbon optikai kiegészítők viszont kiegészültek egy új opcióval. A saját fejlesztésű és gyártású carbon hátsó spoiler nem csak szép, de jelentős leszorítóerő termelésére is képes. Stabilizálja az autó hátsó részét, amely kanyarokban, főleg versenypályán nyújt nagy különbséget.

Cupra Formentor VZ5
A Cupra új márkaként jelentkezik az Akrapovic kínálatában. A legerősebb VZ5-ös Formentor az Audi RS3-astól örökölte a hajtásláncát és ennek köszönhetően egy igazi élménybomba. Hangban azonban itt is van mit fejlődni. Az Akrapovic kimondottan úgy fejlesztette sportkipufogóját, hogy az kiemelje az 5 hengeres motor hangjának sajátosságait. Érces, mély hangzás jellemzi, amely négy carbon végződésen tör világra.

992 Porsche 911 GT3/ 718 Porsche Cayman GT4 RS
Igazi versenytechnológia! Akár a GT3-asról, akár a GT4 RS-ről beszélünk, az Akrapovic a minden tudását beleadta, hogy a lehető legtökéletesebb kipufogót készítse el a két típushoz. Nem csak hátsó dobot tudunk cserélni (bár már annak is brutális hangja van) ,hanem akár a teljes rendszert is cserélni tudjuk. A teljesen titánból készülő Evolution Race Line kipufogó szó szerint a GT sorozatban versenyző Porsche versenyautók hangjával vetekszik. A kipufogórendszert súlya 40%-kal kisebb, mint a gyári. Teljesítményben 35 lóerőt és 50 NM-t nyerünk!



Audi RS3 (8Y)
Az Akrapovic titán kipufogórendszere az RS3-as esetében is azt a magas színvonalat hozza, ami a többi kipufogójukat is jellemezni szokta. A gyári leömlőhöz tökéletesen illeszkedő kipufogónak igazán vérpezsdítő hangja van. A 44%-kal kisebb súly, a több, mint 10 lóerős teljesítménytöbblet és az erőteljesebb hangzás (a gyri kipufogóhoz képest) , sokkal izgalmasabbá teszi az RS3-as modellt. Az opcionális Akrapovic Sound Kit segítségével pedig magunk döjnthetjük el, hogy mikor legyen halkabb vagy éppen hangosabb titán sportkipufogónk.

BMW M240i (G42)
Az új BMW M240i nagyon dögösre sikeredett. Gyönyörű vonalak, erős sorhatos motor. Egy valami viszont nagyon hiányzik, a hang. Ezen segít az Akrapovic Slip-On Line titán, dupla szelepes, carbon véges sportkipufogója. A hodály méretű hátsó dobot az Akrapovic egy lényegesen kisebbre cseréli, aminek nem csak optikailag van nagy jelentősége, hanem a kisebb ellenállás miatt a kipufogógáz is könyebben és gyorsabban tud ürülni a rendszerből. A hanghatás nagyon meggyőző a gyári változathoz képest. Olyan hangja van, amilyet egyébként is gondolnánk egy közel 400 lóerős autóhoz. A kipufogó természetesen homologizált, tehát legálisan használható az EU területén.

BMW M3/ M4 (G80/ G82)
Az Akrapovic sportkipufogója évek óta nagy sikernek örvend az M3/M4 vonatkozásában. Itthon Magyarországon is jelentős részét adja az eladásoknak a Slip-On Line típus. Kipufogó fronton idén nincs változás, a carbon optikai kiegészítők viszont kiegészültek egy új opcióval. A saját fejlesztésű és gyártású carbon hátsó spoiler nem csak szép, de jelentős leszorítóerő termelésére is képes. Stabilizálja az autó hátsó részét, amely kanyarokban, főleg versenypályán nyújt nagy különbséget.

Cupra Formentor VZ5
A Cupra új márkaként jelentkezik az Akrapovic kínálatában. A legerősebb VZ5-ös Formentor az Audi RS3-astól örökölte a hajtásláncát és ennek köszönhetően egy igazi élménybomba. Hangban azonban itt is van mit fejlődni. Az Akrapovic kimondottan úgy fejlesztette sportkipufogóját, hogy az kiemelje az 5 hengeres motor hangjának sajátosságait. Érces, mély hangzás jellemzi, amely négy carbon végződésen tör világra.

992 Porsche 911 GT3/ 718 Porsche Cayman GT4 RS
Igazi versenytechnológia! Akár a GT3-asról, akár a GT4 RS-ről beszélünk, az Akrapovic a minden tudását beleadta, hogy a lehető legtökéletesebb kipufogót készítse el a két típushoz. Nem csak hátsó dobot tudunk cserélni (bár már annak is brutális hangja van) ,hanem akár a teljes rendszert is cserélni tudjuk. A teljesen titánból készülő Evolution Race Line kipufogó szó szerint a GT sorozatban versenyző Porsche versenyautók hangjával vetekszik. A kipufogórendszert súlya 40%-kal kisebb, mint a gyári. Teljesítményben 35 lóerőt és 50 NM-t nyerünk!


további hírek
2025. október 07.
Karbonozás tudnivalók
Karbonozás – mikor, hogyan, mennyire látványos?
A karbon az autótuning világában igazi státuszszimbólummá vált. ...
2025. szeptember 23.
Válassz kipufogórendszert
Hogyan válassz kipufogórendszert prémiumautódhoz?
Egy prémiumautó tulajdonosának a vezetési élmény több mint ...
2025. szeptember 19.
Chiptuning vs Tuningbox
Chiptuning vs Tuningbox két út a nagyobb teljesítmény felé
Az autótulajdonosok körében mindig is központi ...
2025. szeptember 09.
Performmaster AMG motortuning
Performmaster PEC motortuning – az AMG tuning új szintje
A motortuning piacán rengeteg tuningbox létezik, de a ...
2025. augusztus 22.
Mansory tuning a Tesla Cybertruckhoz
Extrém luxus és brutalitás: Mansory tuning a Tesla Cybertruckhoz
A világ egyik legmegosztóbb járműve, a Tesla ...
2025. július 17.
AC Schnitzer tuning az új G90, G99 BMW M5 típushoz
G90, G99 BMW M5 AC Schnitzer tuningcsomag
Az AC Schnitzer legújabb tuningcsomagja a G90 és G99 BMW M5 modellekhez ...
2025. március 10.
AC Schnitzer új BMW X2 tuningprogramja
AC Schnitzer bemutatja az új BMW X2 (U10) tuningprogramját
A prémium tuning világában az AC Schnitzer neve ...
2025. február 24.
Milltek kipufogórendszerek
Milltek kipufogórendszerek már a Premium Car Design kínálatában!
A teljesítménynövelés és a prémium ...
2025. február 20.
AC Schnitzer motorkerékpár tuning
AC Schnitzer motorkerékpár tuning – Teljesítmény és exkluzivitás egyensúlyban
Az AC Schnitzer neve ...
2025. január 28.
Az Akrapovic egyedi kipufogóvégei
Az Akrapovic egyedi kipufogóvégei – A részletekben rejlő tökéletesség
Az autóiparban az Akrapovič neve ...
2025. január 28.
LARTE Design Mercedes-AMG GLE 63 S Coupé
LARTE Design: A Mercedes-AMG GLE 63 S Coupé új szintre emelése
A Mercedes-AMG GLE 63 S Coupé önmagában is ...
2025. január 23.
A hátsó szárnyak szerepe
A hátsó szárnyak szerepe a tuning világában – Funkció és dizájn tökéletes összhangban
A hátsó ...





























Oldalak