Autómárkák & Design
- ABARTH
- ALFA ROMEO
- ASTON MARTIN
- AUDI
- BENTLEY
- BMW
- BUGATTI
- DODGE
-
FERRARI
- 360 Modena sorozat
- 458 Italia sorozat
- 458 Speciale sorozat
- 488 GTB/ Spider sorozat
- 488 Pista sorozat
- 599 GTB Fiorano sorozat
- 599 GTO sorozat
- 612 Scaglietti sorozat
- 812 GTS sorozat
- 812 Superfast sorozat
- California sorozat
- California T sorozat
- Enzo Ferrari sorozat
- F 430 sorozat
- F 575 M sorozat
- F12 Berlinetta sorozat
- F8 Tributo sorozat
- FF sorozat
- GTC4 Lusso sorozat
- Portofino sorozat
- FORD
- INFINITI
- JAGUAR
- JEEP
- LAMBORGHINI
- LAND ROVER
- LEXUS
- LOTUS
- MASERATI
- MAYBACH
- MCLAREN
-
MERCEDES-BENZ
- A sorozat
- AMG GT 4-Door sorozat
- AMG GT/S sorozat
- B sorozat
- C sorozat
- CL sorozat
- CLA sorozat
- CLC sorozat
- CLK sorozat
- CLS sorozat
- E sorozat
- EQ sorozat
- G sorozat
- GL sorozat
- GLA sorozat
- GLC sorozat
- GLE sorozat
- GLK sorozat
- GLS sorozat
- ML sorozat
- R sorozat
- S sorozat
- SL sorozat
- SLK sorozat
- SLR MCLAREN sorozat
- SLS sorozat
- V sorozat
- X sorozat
- MINI
- NISSAN
- PORSCHE
- RANGE ROVER
- ROLLS ROYCE
- TESLA
- TOYOTA
- VOLKSWAGEN
- VOLVO

AUDI A4 A4 (B8) 2007-Hofele Tuning
Az első lökhárító „TTRS megjelenés” helyettesíti a széria Audi A4 és S4 első lökhárítóját. Az első lökhárító elérhető a fényszóró mosó rendszerrel felszerelt illetve nem felszerelt, illetve tolatóradarral (PDC/Parktronic) felszerelt vagy fel nem szerelt autók esetében is. Azoknál az autóknál, amelyeknél nincsen fényszórómosó rendszer, szükségesek a sapkák, amik külön rendelhetők. A lökhárító nem használható azoknál az autóknál, amelyek fel vannak szerelve távolság tartó radarral (ACC/Adaptive Cruise Controll)! Az Audi TTRS eredeti lamelláját a lökhárítóhoz kell illeszteni, ezek a lamellák külön rendelhetők. Az eredeti A4 hűtőrácsa hozzáilleszthető a lökhárítóhoz, továbbá elérhető az S4 hűtőrács.
A széria ködlámákat nem lehet hozzáilleszteni az első lökhárítóhoz!
Hátsó kötény "diffúzor":
A hátsó diffúzor helyettesíti az Audi A4 széria hátsó diffúzorát.
A hátsó diffúzor 2 verzióban kapható: nyílásokkal a bal és a jobb oldalon az össze kombinálhatósághoz az ovális Hofele kipufogócsővel vagy egy nyílással a bal oldalon az össze kombinálhatósághoz a széria kipufogócsővel.
| Márka | Sorozat | Típus | Teljesítmény | Teljesítmény (tuning) | Nyomaték | Nyomaték (tuning) |
| Audi A4 | ||||||
| Audi | A4 | 2.0 TDI | 120 LE | 156 LE | 290 NM | 371 NM |
| Audi | A4 | 2.0 TDI | 136 LE | 176 LE | 320 NM | 394 NM |
| Audi | A4 | 2.0 TDI | 143 LE | 185 LE | 320 NM | 405 NM |
| Audi | A4 | 2.0 TDI | 150 LE | 190 LE | 320 NM | 406 NM |
| Audi | A4 | 2.0 TDI | 170 LE | 222 LE | 350 NM | 437 NM |
| Audi | A4 | 2.0 TDI | 177 LE | 228 LE | 380 NM | 471 NM |
| Audi | A4 | 2.0 TDI | 190 LE | Hamarosan | 400 NM | Hamarosan |
| Audi | A4 | 2.7 TDI | 190 LE | 241 LE | 400 NM | 495 NM |
| Audi | A4 | 3.0 TDI | 204 LE | 266 LE | 450 NM | 557 NM |
| Audi | A4 | 3.0 TDI | 204 LE | Hamarosan | 400 NM | Hamarosan |
| Audi | A4 | 3.0 TDI | 239 LE | 311 LE | 500 NM | 599 NM |
| Audi | A4 | 3.0 TDI | 245 LE | 309 LE | 500 NM | 609 NM |
| Audi | A4 | 3.0 TDI | 245 LE | Hamarosan | 580 NM | Hamarosan |
| Audi | A4 | 1.8 TFSI | 120 LE | 152 LE | 230 NM | 294 NM |
| Audi | A4 | 1.8 TFSI | 160 LE | 205 LE | 250 NM | 318 NM |
| Audi | A4 | 1.8 TFSI | 170 LE | 218 LE | 250 NM | 318 NM |
| Audi | A4 | 1.8 TFSI | 170 LE | 203 LE | 320 NM | 386 NM |
| Audi | A4 | 2.0 TFSI | 180 LE | 228 LE | 320 NM | 406 NM |
| Audi | A4 | 2.0 TFSI | 200 LE | 254 LE | 280 NM | 356 NM |
| Audi | A4 | 2.0 TFSI | 211 LE | 268 LE | 350 NM | 448 NM |
| Audi | A4 | 2.0 TFSI | 220 LE | 282 LE | 300 NM | 381 NM |
| Audi | A4 | 2.0 TFSI | 225 LE | 272 LE | 350 NM | 426 NM |
| Audi | A4 | 3.0 TFSI | 272 LE | 319 LE | 400 NM | 478 NM |
| Audi | S4 | 3.0 TFSI | 333 LE | 404 LE | 440 NM | 529 NM |
Hofele „Dynamic Pro” - növeli az erőt egy további motorvezérlő egységen keresztűl – Chip Tuning Audi A4 B8 típushoz More Power – More Dynamic (erőteljesebb és dinamikusabb) – kevesebb fogyasztással (normális vezetési stílusnál)!
- Kiegészítő motor kontroll egység a „ Plug-In-System”-en keresztűl akár 30 %-kal több erőt és 20 %-kal több nyomatékot adhat autójának.
- Jobb és kiegyensúlyozottabb húzóerő érzékelhető már az alsó fordulatszám-tartományban és nagyobb végsebességnél is. (Ha az autó nincsen elektronikusan leszabályozva)
Hofele „Performance-Package” - OBD motor tuning – Audi A4 B8 8K szoftver optimalizálással.
Az eredeti motor kontroll egység szoftver optimalizálása az OBD modulon keresztűl történik. Ez a motor tuning kizárólag a Hofele-Design-nál Németországban készíthető el vagy a helyi hivatalos kereskedőknél, mivel nekik rendelkezniük kell a szükséges hardverrel és megfelelő alkatrészekkel és szerszámokkal.
Optimalizálás lépései:
- Az eredeti motor szoftver lemásolható OBD modulon keresztül (megfelelő felszerelés szükséges).
- A lemásolt szoftver fájl elküldendő nekünk e-mailen keresztül
- Mi elkészítjük a szoftver optimalizálását
- Az optimalizált szoftvert mi visszaküldjük e-mailen keresztül
- Az optimalizált szoftver az OBD modulon keresztül lesz feltöltve
- Sportos megjelenés és teljesítmény
- Progresszív rugó
- Súlycsökkentés köszönhetően a nagy szilárdságú huzalnak
- OEM minőség és TÜV jóváhagyás
2. Sport rugó készlet az első és a hátsó tengelyekhez az Audi A4B8 8K + Audi S4 B8 8K típusoknál a leeresztés hozzávetőlegesen 40 mm és 55 mm a hátsó tengelynél. (Kb. 10 mm-el kevesebb az S-line típusoknál). Az Audi A4 B8 típusnál 1.101 kg első tengelysúlytól.
- Sportos megjelenés és teljesítmény
- Progresszív rugó
- Súlycsökkentés köszönhetően a nagy szilárdságú huzalnak
- OEM minőség és TÜV jóváhagyás
3. Sport rugó készlet az első és a hátsó tengelyekhez az Audi A4B8 8K + Audi S4 B8 8K típusoknál a leeresztés hozzávetőlegesen 30 mm és 45 mm a hátsó tengelynél. (Kb. 10 mm-el kevesebb az S-line típusoknál). Az Audi A4 B8 típusnál 1.100 kg első tengelysúlytól.
- Sportos megjelenés és teljesítmény
- Progresszív rugó
- Súlycsökkentés köszönhetően a nagy szilárdságú huzalnak
- OEM minőség és TÜV jóváhagyás
4. Sport rugó készlet az első és a hátsó tengelyekhez az Audi A4B8 8K + Audi S4 B8 8K típusoknál a leeresztés hozzávetőlegesen 40 mm és 55 mm a hátsó tengelynél. (Kb. 10 mm-el kevesebb az S-line típusoknál). Az Audi A4 B8 típusnál 1.100 kg első tengelysúlytól.
- Sportos megjelenés és teljesítmény
- Progresszív rugó
- Súlycsökkentés köszönhetően a nagy szilárdságú huzalnak
- OEM minőség és TÜV jóváhagyás
kizárólag az A4 modelleknél két darab egycsövű kipufogóvég, egy a bal oldalon és egy a jobb oldalon! A hátsó kötény ajánlott használata mellett HF 8253.
Ovális tervezés. A kipufogócsövek a kipufogóvég görbe külső éleire szerelendők fel. A két ovális kipufogócső átmérője 157 X 92 mm. S4.-hez nem használható!
2. EVO Sport kipufogó rendszer
kizárólag az A4 modelleknél egy darab egycsövű kipufogóvég, a bal oldalon. A hátsó kötény ajánlott használata mellett HF 8253.
Ovális tervezés. A kipufogócsövek a kipufogóvég görbe külső éleire szerelendők fel. A két ovális kipufogócső átmérője 157 X 92 mm. S4.-hez nem használható! Speciális rögzítő konzollal a jobb oldali kipufogócsőnél. Az ovális kipufogócső a jobb oldalon felesleges (a füst nem jön ki.)
3. EVO Sport kipufogó rendszer
kizárólag az A4 modelleknél egy darab egycsövű kipufogóvég, a bal oldalon. A hátsó kötény ajánlott használata mellett HF 8253.
Ovális tervezés. A kipufogócsövek a kipufogóvég görbe külső éleire szerelendők fel. A két ovális kipufogócső átmérője 157 X 92 mm. S4.-hez nem használható! Speciális rögzítő konzollal a jobb oldali kipufogócsőnél. Az ovális kipufogócső a jobb oldalon felesleges (a füst nem jön ki.)
4. 4-Tube Sport rendszer
alkalmas Hofele-Design hátsó kötényhez HF 8263, Limousine + Avant típusoknál. Duplex-Sports kipufogó egy dupla kipufogócsővel mind a bal, mind a jobb oldalon. Az ovális kipufogócsövek átmérője 88 X 74 mm, rozsdamentes acélból. A kipufogócsövek a kipufogóvég görbe külső éleire szerelendők fel.
Az A4 (B8) Audi-hoz is elérhetők már az állítható hangzású kipufogó hanggenerátorjaink. Bővebben a hanggenerátor oldalunkon tájékozódhat.
Látható egyéniség
Az autó egyénisége a néző szemeinek ragyogását idézi elő. A több mint 10 éves gyakorlattal rendelkező Hofele-Design támogatni szeretné az Ön autójának exkluzív és egyedi megjelenését szén, színes bőr vagy fa berakás felhasználásával. Az Ön autójának átalakítása találkozni fog az Ön egyéniségével. Alakítsa át autóját az Ön személyes társává bézs színű bőr belsővel, valamint lakkozott alkatrészek vagy nyír színű fa berakásokkal, felül kerekedve a széria felszerelés optikai határain. Minden lehetséges.
Szállításkor a csavarokat tartalmazza..
Szín: ezüst polírozott
A méretek
8,0 J x 18 "PCD / H: 5/112, eltolt: 35, CH: 66,6
A4: 215/45, 225/45, 235/40, 245/40
S4: 225/45, 235/40, 245/40
8,0 J x 19 "PCD / H: 5/112, eltolt: 35, CH: 66,6
A4: 225/40, 235/35, 245/35
S4: 235/35, 245/35
9,0 J x 20 "PCD / H: 5/112, eltolt: 30 vagy eltolt: 35, CH: 66,6
A4: 225/35, 245/30, 255/30, 265/30
S4: 245/30, 255/30, 265/30
A komplett kerék gumiabronccsal is kapható!
"PRADO" könnyűfém kerék - Dinamikus és Elegáns - Egyrészes, öt dupla küllős kerék, a csavarok körkörösen helyezkednek el.
Szín: fekete-polírozott
mérete 9,0 J x 20 "PCD / H: 5/112, eltolt: 40, CH: 66,6
TÜV jóváhagyta az alábbi gumiabroncs-méreteket:
A4 és S4 (245/30; 255/30 és 265/30)
Szín: ezüst csiszolt acél
mérete 9,0 J x 20 "PCD / H: 5/112, eltolt: 40, CH: 66,6
TÜV jóváhagyta az alábbi gumiabroncs-méreteket:
A4 és S4 (245/30; 255/30 és 265/30)
Szín: fekete matt csiszolt acél
mérete 9,0 J x 20 "PCD / H: 5/112, eltolt: 40, CH: 66,6
TÜV jóváhagyta az alábbi gumiabroncs-méreteket:
A4 és S4 (245/30; 255/30 és 265/30)
Szín: fehér matt csiszolt acél
mérete 9,0 J x 20 "PCD / H: 5/112, eltolt: 40, CH: 66,6
A4 és S4 (245/30; 255/30 és 265/30)
















































































Oldalak